Nihil sine Deo ( Nimic fără Dumnezeu)

În ultimul an de liceu ,la lecția de biologie,dupa ce am tot învățat mai multe teorii de creare a universului,de la BIG BANG și teoria Evoluționistă ,a trebuit să ne alegem una din ele în care credem cu vehemență și să aducem diverse argumente.
Fiind născută într-o familie creștină,unde de mică  eram educată în spiritul creștin,am ales varianta cu Teoria Creaționistă,care este descrisă în biblie,precum că omul a fost creat de Dumnezeu ș.a.
Pentru mine varianta asta reprezintă adevărul absolut de care nu m-am îndoit niciodată și la un moment dat am realizat că această variantă și teorie ,este posibil unica din toate celelalte care cu adevărat nu are nevoie de argumentare,căci elementul de bază este- credința.Dacă omul nu crede,nu are rost să îi și mai demonstrezi ceva.
Credința e asemenea iubirii,vine din interior,însă ambele devin tot mai neglijate de umanitate ,alteori falsificate.
 Dacă ar fi să observăm totul ce ne înconjoară :flori care asigură insectele cu nectar,arbori care ne oferă nouă oxigen,apa care ne dă viață ,avînd formula ideală  H20 ,nu H30 sau H40,organizmul uman -o capodoperă ,unde fiecare element își are funcția sa,poziția planetei Pămînt , (a 3 ) dacă am fi fost un pic mai aproape de soare ,ne-am fi ars,dacă am fi fost mai departe am fi înghețat și în ambele cazuri viață nu ar mai exista ș.a. Totul ce ne înconjoară este perfect gîndit.
Oare este posibil ca toate aceste lucruri să apară din întîmplare? Oare poate fi comparată crearea lumii cu un joc de zaruri sau o teorie a probabilității? Cel care nu crede în existența lu Dumnezeu ,are impresia că crearea lumii pur și simplu s-a întîmplat la noroc.
Chiar dacă lumea a progresat,oamenii de știință nu pot nega crearea lumii vii de către o minte inteligentă care le-a conceput pe toate.
Fiecare popor crede în mintea inteleginetă în felul său,creștinii cred  în Dumnezeu,musulmanii în Allah etc.
 Am primit o notă mare atunci la prezentare,am adus multe dovezi ,au fost cei care le-a placut și au fost de-acord și ce care nu au fost,însă eu am avut cea mai mai mare plăcere să mă împart cu ideile mele și cu credința mea. Eu respect alegerea fiecărui,nu fac aluzii la religiile oamenilor căci fiecare are alegerea de a crede sau nu,fiecare are alegerea în cine să creadă și în cine nu,eu respect oamenii ,nu confesiunile lor.
Eu cred că uneori viața prin cotiturile ei radicale,ne oferă șansa să credem ,fie în momente fericite ,fie în cele mai triste . Omul vrea să le împartă ambele cu cineva ,le împarte cu prietenii ,familia dar deseori simt o lipsă,acea lipsă este EL.


                                                                                  O zi bună să aveți.Vă pup


Comentarii

Postări populare