Retrospectiva anului trecut



A mai trecut un an din viața mea , a fost un an frumos, deosebit, un an în care am cunoscut multe despre viață dar și despre mine.

Cu 20 de ani în urmă, în această zi am venit pe lume eu. În minunata călătorie a vieții mele mi s-au alăturat diverse persoane, unele mă însoțesc și astăzi, altele au rămas în urmă. Celor rămași în urmă le mulțumesc pentru amintiri și le doresc numai bine, celor care își continuă drumul alături de mine le mulțumesc pentru încurajare, pentru implicarea lor zilnică în lumea mea ,ce are drept efect dezvoltarea personală.

Călătoria nu a fost mereu întocmai plăcută,nu întotdeauna a fost soare, uneori am înfruntat nori grei,furtuni și ninsori.Dar după acestea pe orizont mereu reapărea curcubeul, aducând noi speranțe.

Din sute și mii de fețe ce le întâlnim zi de zi alegem cea ce ne aseamănă sufletește. În acest an am întâlnit multe persoane noi și odată cu ele am aflat multe povești de viață , atât de emoționante pe alocuri, încât, deseori stârneau zâmbete și lacrimi, creându-mi o senzație mai puțin înțeleasă de mine. Aceste istorii, povești de viață m-au învățat să nu critic, să primesc omul cu valorile și non-valorile sale și tot prin intermediul lor am aflat că viața poate fi mult mai crudă decât o cunosc eu, iar intrând în esența lucrurilor trăite mă luau fiori și îmi reveneam cu greu la normal. Aceste persoane apărute recent în viața mea îmi demonstrează zilnic că viața merită trăită în pofida tuturor greutăților, că cea mai bună șansă a vieții tale te poate aștepta după colț azi sau mâine, importat e sa îi ieși în întâmpinare. Cu bune, cu rele viața își continuă cursul și nu cunosc ce îmi rezervă viitorul. Știu un singur lucru ”Sunt gata să înfrunt o nouă etapă a vieții mele cu capul sus și zambetul pe față, pentru că știu că pot!”

La mulți ani mie!








Comentarii

Postări populare