Castel Mimi




 Astă vară am decis să organizez o excursie împreună cu prietenii la castelul Mimi, anume despre această experiență o să fie această postare.

 Am rezervat o excursie la numărul de telefon care l-am găsit pe siteul oficial al catselului ( îl găsiți aici ) unde am concretizat tipul ofertei, limba în care urmează să fie comunicarea( româna, rusa sau engleza) data și ora.
 Am ajuns la castel cu transportul nostru și chiar dacă am întârziat a fost ok, am plecat la recepție unde ne-au dat curelușe de mână și am plecat la excursia propriu-zisă. Aș vrea să menționez că personalul a fost foarte amabil cu noi iar ghidul nu a fost deloc plictisitor, ci dimpotrivă, nu ne-a încărcat cu mulți termeni vinicoli despre care noi habar nu avem, ne-a explicat istoria acestui loc, am vizitat secția de producere a vinului unde am fost informați despre procesul de fermentare a acestuia, am vizitat beciurile, grădinile, iar spre sfârșit am avut o mică degustație a 3 vinuri din gama Classic 
 1) Feteasca albă ( care mi-a plăcut enorm)
2) Cabernet Sauvignon Rose ( ce a câștigat un premiu la concursuri vinicole)
3) Roșu de Bulboaca (cu o aromă divină ).
 Durata pachetului turistic care l-am ales ” Bacchus” a fost de 70 de minute , la prețul de 300 lei . Însă puteți opta și pentru alte pachete turistice precum ”Discovery”- 90 min, 500 lei cu degustare a 5 vinuri ; ”National Heritage” 110 min, 780 lei cu degustare a 6 vinuri și ”Connoisseur” 120 min , 1000 lei cu degustare a 3 vinuri medaliate. În funcție de pachetul ales beneficiați și de gustare.
 După excursie am fost lăsați să facem poze, așa că noi am profitat din plin ! În jur e o priveliște mirifică, fugind de caniculă am reușit să ne bălăcim la havuzul din apropiere.
 În castel este și un restaurant ”Bufnița albă” a cărui design constă în combinarea stilului tradițional și cel modern, unde am gustat plăcințele cu brânză și mărar (delicioase și foarte micuțe) și am mai servit Feteasca albă ( de acum încolo una din preferatele mele ) . Recent am privit un episod al emisiunii ``Еда я люблю тебя`` filmat în Moldova , acolo cei 3 protagoniști specialiști în gastronomie fac cunoștință cu culinaria moldovenească și vizitează Castelul Mimi și restaurantul Bufnița Albă ( link-ul îl găsiți aici ) Vizionare plăcută!


Apropo la recepție puteți procura vin , prețurile chiar sunt acceptabile ( începând cu 60 lei o sticlă de vin ) și diferite suvenire.


Câteva poze și secvențe video de la excursie














Comentarii

Postări populare