8 days in Wroclaw, Poland



   Chiar dacă a trecut mai mult de o lună de la călătoria mea în Polonia, entuziasmul meu mai persistă, mai ales când răsfoiesc fotografiile și ma invadează amintirile.
   Mă conving nu o dată în faptul că atunci când nu-ți creezi așteptări, viața te surprinde cu o experiență de neuitat. Niciodată în cei 21 de ani nu am avut ocazia să mă aflu într-o societate unde talentele se aflau la fiecare m², o societate care te înaripează.
  În Wroclaw, Polonia a avut loc un Training Course organizat de Erasmus+ de care a beneficiat țara noastră alături de celelelate 5 țări ( Ucraina, Belorusia, Goergia, Azerbaijan, Armenia). Pe parcursul a celor 8 zile la Wroclaw noi am format o familie unită și am reușit să explorăm orașul în lung și lat.

  Orașul Wroclaw e unul foarte colorat, dacă aș putea spune chiar ”nebunatic”, întrucât e oraș al studenților și ai o senzație constantă de ”never ending party”.
   Arhitectura e una de poveste, orice colțișor îl vrei memorat, dar ce face acest oraș și mai deosebit sunt piticii, de parcă ieșiți  din povestea ”Alba ca zăpada și cei 7 pitici” doar că cu îndelitniciri mult mai moderne. Fiind situat pe râul Odra, orășelul are zeci de poduri și podulețe și pentru că Polonia e o țară catolică, oriunde întorci privirea vezi biserici extrem de pompoase, mari, vechi, majoritatea efectuate în stil gotic.

































Piticii din Wroclaw depășesc numărul de 300!

        






 La capitolul gastronomic am fost total dezămăgită. Mâncarea din restaurantele orășelului nu era gustoasă, era foarte sărată, piperată, iute , de parcă ai avea senzația că ai nimerit în India. Deși mâncarea nu prea era gustoasă, zâmbetele pe fețele noastre persistau pentru că cele 8 zile au fost de-a dreptul deosebite și pline de momente frumoase. P.S noi aveam vin moldovenesc ( de ce mai poți avea nevoie?!)













 




















 Din zonele de agrement și distracții am vizitat cu o deosebită plăcere ”Japanese garden”. Această grădină botanică în stil japonez ne-a uimit prin frumusețea și armonia sa. Deși era destulă lume era totuși liniște și am putut să imporvizăm un picnic.


  Hydropoliz/Zoo Nu am vizitat niciodată un Zoo, chiar dacă am posibilitatea să-l vizitez pe cel din Chișinău, nu am făcut-o și nici nu a să o fac. La noi e o priveliște foarte tristă ( acest lucru se ascunde bineînțeles) dar găsiți destule articole pe net la acest capitol. La Wroclawam avut o experință minunată, chiar dacă nu am așa de multe fotografii ( vizita a avut loc aproximativ prin ultimele zile și telefonul era deja full) . Eram mega entuziasmată să văd pentru prima dată lemuri, penguini, rechini, elefanți, girafe,totoadată am fost și împlinită să le văd condițiile   favorabile create.







Memories













Comentarii

Postări populare