Mai retro/Mai dulce

  Cu siguranță, cu toții am auzit  de Carnavalul de la Rio, Oktoberfest sau festivalul filmului de la Cannes. Chiar dacă festivalurile  noastre abia sunt în curs de dezvoltare, numărul lor crește an de an, lucru ce mă bucură enorm, pentru că aceste evenimente cultural-artistice permit să ne petrecem timpul frumos în aer liber dar și de-asemenea au  un impact economic pozitiv, fiind promovate de fiecare dată brandurile autohtone.
   În luna Mai a acestui an  am fost la 2 festivaluri :”Mai Retro” care a avut loc de pe 28-1 Mai și ”Mai dulce”, pe 27 mai.
  Pentru ”Mai Retro” am ajuns la Vatra, priveliștea de acolo e absolut superbă. Era prima zi de mai și totodată ultima zi de festival, așa că multe mașini retro din expoziție deja lipseau iar prețurile la băuturi și bucate a crescuseră considerabil în ultima zi, chiar dacă numărul vizitatorilor era mult mai scăzut.
  Mi-a plăcut teritoriul enorm, plin cu de toate, pentru toate vârstele și pentru toate gusturile. Mi-a plăcut să văd tot felul de outfit-uri retro și să ascult melodiile anilor `80 la un pahar de bere rece cu gașca mea. Cea mai tare senzație din acea zi am avut-o cu ocazia primei experințe cu tiroliana! Pentru prima dată a fost destul de bine. Nu e la înălțime uriașă, așa că am rămas un pic dezămăgită; în schimb am prins gustul și vreau mai mult, poate următoarea dată cu rope jumping, who knows :)
  Dacă vizitați vreodată complexul etno-cultural Vatra, nu ezitați să vizitați și căsuța cu povești inspirată din povestea lui I.Creangă ”Capra cu trei iezi”. Găsiți și capra și iezii și un ghid tinerel a cărui mâini dibace le-a confecționat pe  toate.

  Festivalul ”Mai dulce” a avut loc în Chișinău, de la început aș vrea să menționez că aveam un pic alte așteptări, teritoriul era relativ mic dar lume prea multă; din cauză asta era mega aglomerat și nu puteai admira și simți atmosfera corespunzătoare.
 Dulciurile și designul festivalului desigur erau la nivel, ce nu aș spune despre prețurile în mare parte exagerate. Chiar nu eram gata să dau pentru o un chec de 100 de g 50 de lei, cât de perfect nu ar fi el. Erau câțiva producători cu prețuri reale, de la care am și procurat un cheescake foarte fin și cu siguranță cel mai gustos pe care l-am gustat în viața mea. Acest festival ar fi ideal pentru o familie cu copii mici și, bineînțeles, pentru iubitorii de dulciuri.
 Cred că cel mai util sfat pentru orice festival ar fi să aveți grijă câtă mâncare consumați căci tentația e maaaaaare :)
  Cele mai așteptate festivaluri care urmează ar fi în această vară sunt:„ Ia Mania” și „Gustar”, sper să ajung la cel din urmă, am auzit multe feedback-uri pozitive despre acesta.



























 










Comentarii

Postări populare